Blog Videos

Woman Gets ROBBED At Gas Station And There Are Three Dudes … Who Just STAND THERE And Watch Her Get ROBBED!!!

Loading...
  • Christy

    Cuz she was black.. If she were white.. Them ppl woulda helped her out

  • Jermaine cole

    I thought he had a gun! Then niggas pussy

  • Nick

    Oh shut the fuck up with that bullshit already.

    Why do you blacks LOVE playing helpless and “poor puppy”? The guys didn’t help her and that makes them cowards…or 80 years old for fucks sake. But why is everything, “Oh, cuz she’s black” “if he was black…” “white devil keeps me down”

  • Christy

    There were more white ppl in the store. If it were a false statement then u would have bypassed my comment. U know it’s true. Like the whit sorority girl who got slammed. ‘Pitty the white girl, bad cop’ -white ppl
    And why do u whites defend racism so much?

  • Christy

    And im an American … free speech.. So make me shut up.

  • G.O.A.T

    she was black lol … we whites don’t jump to your aid anymore since you faggots spent a full year killing cops and burning your own “hoods” down lol

  • G.O.A.T

    only black lives matter right ? hahahahha don’t wonder why no one helped lol

  • CHARLIE HORSE

    I’m I the only one who counted 4 dudes?is the Milk Dud head black guy not a dude?

  • Christy

    All lives matter.. No one helped cuz shes black..

  • MyOpinionWhat

    They didn’t know what to think . They probably thought they were playing the way these youths are. lol

  • G.O.A.T

    you obviously slept through the blm period

  • 2g

    Nobody ever said only black Lives Matter but that’s a typical response from a racist see,hear and remember what you want to.

  • Freddy

    Blacks don’t help blacks just help kill and rob eachother

  • 2g

    Racism doesn’t belong in America were are a melting pot

  • G.O.A.T

    the fuck are you talking about ? hahhaa were you asleep during the blm marches ? hahah i didn’t see all lives matter you retard … and they went around beating up random white looking people hahahha sit down you 16 year old tard

  • 2g

    You are a fucking idiot

  • 2g

    Whites , Hispanics and Asians aren’t being killed by law enforcement at the same rate. Hence the reason the movement was appropriately named black lives matter

  • 2g

    “We whites” lol there isn’t any loyalty to race in America it’s all about the green. Truth is, as white and proud as you are if you’re not rich. There are other whites that don’t consider you as white as they are

  • Carlos Spicyweiner

    We are

  • T jack

    black lives do matter shit if it wasn’t for blacks what would the world copy off of.

  • Marvin Hall

    Fake af…they know each other

  • Right, it’s so fucking obvious.

  • Stop with the media take out headlines. This wasn’t a random “robbery.”

  • G.O.A.T

    – shit black people say

  • G.O.A.T

    hahhaa wow what cry babies lol no wonder every other race hates you

  • G.O.A.T

    – delusional

  • Christy

    Very true but .. As Americans, we do not condone murder of children but it still happens

  • KFC Owens

    That’s Donte and Tina. They do that same shit in the park ??

  • 2g

    Maybe the men hate us but yall women don’t.

  • SHAVED EMBARASSED CHIMP WHITEY

    Damn ima take the L for all my niggas for this goofy

  • G.O.A.T

    hahahahaha yea fall back on that it’ll help you out in the long run hahahahahahah retard

  • PsychoBabble

    Wheres the off duty Brazillian cops when you need them lol

  • 2g

    We fall deep into them walls

  • Dark’N’Love Cali Girl⭐️☀️?

    Wait ….really???